Wednesday, May 15, 2013

Terima Kasih Guru!


Sempena Hari Guru pada 16 Mei ini,,aku nak ucapkan selamat hari guru
kepada semua guru-guruku yang telah mendidikkku dari waktu aku kecil
sampai la sekarang,
Sungguh jasa dan pengorbanan seorang guru itu sangatlah besar,
dan tak lupa juga kepada insan yang telah mendidik dan membesarkanku 
En.Rosly b Jantan dan Puan Norhasimah bt Abd Rashid,terima kasih kerana telah banyak berkorban
dan mendidik anakmu ini sehingga ke menara gading,

Kepada guru-guru sekolah rendah,guru yang paling tak lupe Pn. Normaliza,,time kasih cikgu
ajar saya bahasa melayu dan selalu puji tulisan saya :P...
buku-buku karangan dengan tatabahasa yang tebal tu saya masih simpan lagi..huhu

Kepada guru-guru SMA Chenor,maaf atas kenakalan anak didikmu ini,walaupun ustaz
dan ustazah semua telah beri kepercayaan pada saya untuk memimpin pelajar-pelajar lain,tapi atas 
kesilapan yang telah saya lakukan telah banyak mengguris hati semua pihak.

Tak lupa juga kepada guru-guru di Kulliah Sultan Abu Bakar,Sir Mishkat...Ustaz Ruzlan
terima kasih telah banyak bagi nasihat...:)

dan akhir sekali buat semua guru dan bakal guru,jalankan tanggungjawab anda dengan amanah,
sesungguhnya pahala bagi yang menyampaikan sesuatu ilmu itu dan diamalkan pula oleh yang lain tak akan putus..InsyaAllah...:)


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen anda di sini..terima kasih